Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

7. - 20. 1. 2022

Pozvánka na 19. zastupitelstvo 19.1.2022

Úřední deskaZobrazit více

7. 1. 2022

Výroční zpráva za rok 2021

Úřední deskaZobrazit více

6. 1. - 6. 2. 2022

Oznámení - Pověření ke vstupu a vjezdu na pozemky a k výkonu činnosti

Úřední deskaZobrazit více

30. 12. 2021

Zápis z 18.Zastupitelstva OBCE CHODOV 17.12.2021

Úřední deskaZobrazit více

20. 12. 2021

Střednědobý výhled rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2023 a na rok 2024

Úřední deskaZobrazit více