Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

10. 12. 2018 - 9. 1. 2019

Veřejná vyhláška Agentury ochrany přírody

Úřední deskaZobrazit více

26. 11. 2018

Návrh rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2019

Úřední deskaZobrazit více

26. 11. - 15. 12. 2018

Návrh střednědobého výhledu rozpočtu na rok 2020 a na rok 2021

Úřední deskaZobrazit více

23. 11. - 15. 12. 2018

Pozvánka na 2. zasedání Zastupitelstva 14.12.2018

Úřední deskaZobrazit více

8. 11. 2018

Zápis z ustavujícího zasedání zastupitelstva 2.11.2018

Úřední deskaZobrazit více