Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

28. 1. 2023

Poplatky za psa 2023

Aktuální oznámeníZobrazit více

16. 1. - 17. 2. 2023

Dražebni vyhlaška

Úřední deskaZobrazit více

10. 1. 2023

Výroční zpráva za rok 2022

Úřední deskaZobrazit více

29. 12. 2022

Zápis z 3. zasedání Zastupitelstva OBCE CHODOV 14.12.2022

Úřední deskaZobrazit více

19. 12. 2022

Střednědobý výhled rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2024 a na rok 2025

Úřední deskaZobrazit více