Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

3. - 19. 8. 2022

Rozhodnutí č.3/2022 o zrušení vyhlášení období zvýšeného nebezpečí vzniku požárů

Úřední deskaZobrazit více

28. 7. - 13. 8. 2022

Rozhodnutí o vyhlášení období zvýšeného nebezpečí vzniku požárů

Úřední deskaZobrazit více

8. 7. - 8. 8. 2022

Oznámení o vyložení návrhu změn map

Úřední deskaZobrazit více

27. 6. 2022

Oznámení o stanovení počtu členů zastupitelstva OBCE CHODOV

Úřední deskaZobrazit více

24. 6. 2022

Zápis z 21.Zastupitelstva OBCE CHODOV 15.6.2022

Úřední deskaZobrazit více