Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

6. - 22. 8. 2018

Rozhodnutí hejtmanky Karlovarského kraje č.1/2018, Nařízení Karl.kraje

Úřední deskaZobrazit více

6. 8. - 7. 9. 2018

Veřejná vyhláška návrh opatření obecné povahy

Úřední deskaZobrazit více

17. 6. 2018

Zápis z 23.Zastupitelstva 15.6.2018

Úřední deskaZobrazit více

24. 5. 2018

Zápis z 22. zasedání Zastupitelstva 18.5.2018

Úřední deskaZobrazit více

21. 5. 2018

Závěrečný účet OBCE CHODOV za rok 2017

Úřední deskaZobrazit více