Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

13. - 25. 6. 2019

Program 17.zasedání Zastupitelstva Karl.kraje 24.6.2019

Úřední deskaZobrazit více

6. 6. 2019

Zápis ze 4.zasedání Zastupitelstva 31.5.2019

Úřední deskaZobrazit více

3. 6. 2019

Rozpočtové opatření 2/2019

Úřední deskaZobrazit více

1. 6. 2019

Závěrečný účet OBCE CHODOV za rok 2018

Úřední deskaZobrazit více

4. 4. 2019 - 31. 12. 2022

Veřejná vyhláška - Opatření obecní povahy

Úřední deskaZobrazit více