Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

6. - 17. 12. 2019

Program 20.zasedání Zastupitelstva Karl.kraje 16.12.219

Úřední deskaZobrazit více

2. - 14. 12. 2019

Pozvánka na  7. Zastupitelstvo OBCE CHODOV 13.12.2019

Úřední deskaZobrazit více

29. 11. - 16. 12. 2019

Veřejná vyhláška návrh opatření obecné povahy

Úřední deskaZobrazit více

21. 11. - 14. 12. 2019

Návrh střednědobého výhledu rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2021, 2022

Úřední deskaZobrazit více

21. 11. - 14. 12. 2019

Návrh rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2020

Úřední deskaZobrazit více