Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

15. 2. 2018

Návrh střednědobého rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2019 a 2020

Úřední deskaZobrazit více

15. 2. 2018

Návrh rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2018

Úřední deskaZobrazit více

14. 2. - 2. 3. 2018

Program 10.zasedání Zastupitelstva Karlovarského kraje 22.2.2018

Úřední deskaZobrazit více

7. 2. - 2. 5. 2018

Nabídka pozemků k pronájmu KPÚ pro Karlovarský kra

Úřední deskaZobrazit více

2. 1. 2018

Výroční zpráva za rok 2017-poskytování informací dle zákona č. 106/1999Sb.

Úřední deskaZobrazit více