Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • Deutsch
  • English

Obsah

Vážení spoluobčané,

www stránky obecních úřadu musí splňovat řadu zákonů jako např. zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, který ukládám obcím povinně zveřejňovat vybrané informace.

Současně máme za povinnost provozovat tzv. elektronickou úřední deskue-podatelnu, která pomáhá snadněji občanům komunikovat s úřadem.

WWW stránky chápeme jako jednu z dalších služeb pro Vás občany a proto se vynasnažíme v maximální možné míře informovat obyvatele o aktuální dění v obci nad rámec zákonem stanovených podmínek.

Pevně věřím tomu, že se naše stránky stanou pro drtivou většinu občanů místem, kde může každý získat potřebné informace pro snadnější komunikaci s úřadem a život v obci.

Jméno a příjmení
Starosta
 

Aktuality

16. 3. - 3. 4. 2017

OZNÁMENÍ o zahájení řízení o prodloužení platnosti

Úřední deskaZobrazit více

10. 3. 2017

Závěrečný účet OBCE CHODOV za rok 2016

Úřední deskaZobrazit více

10. 3. 2017

Střednědobý výhled rozpočtu OBCE CHODOV na rok 2018,2019

Úřední deskaZobrazit více

10. 3. 2017

ROZPOČET OBCE CHODOV na rok 2017

Úřední deskaZobrazit více

28. 2. 2017

Zápis z 15.zasedání Zastupitelstva 24.2.2017

Úřední deskaZobrazit více